It´s Friday baby ;)

Wiiee :D äntligen Fredag!! gött gött!

Vad ska man göra idag då?
Jo jag ska försöka ta tag i kragen och städa lite här, och diska för fy vilken disk jag har!
Sen kommer pappa hit, ska klippa honom ;)
Sen ska jag nog följa med Sofie till ÖB för hon skulle kolla på resväskor. Och ikväll kanske vi ska iväg och kolla på fotboll ;) Så detta blir en liten mysfredag känner jag :)

Förresten, igår sa mamma att när huset blir sålt så ska jag få en ny säng av henne! ÄNTLIGEN!! har tjatat om en ny säng i flera år kan jag lova er. Så nu får huset allt blir sålt tycker jag ;)

Nej nu ska jag diska, sen ta mig en kopp kaffe!
Är såååå kaffesugen och lite seg idag..

Ha en skön Fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0