Duktiga Jenny! ;)

Igår var jag helt duktig.
Jag storstädade för det behövdes verkligen!
När jag var klar med städningen så blev jag sugen på att baka, så jag satte igång och bakade muffins. När jag var klar med det så börja jag laga mat. Efter maten så bjöd jag ner Sofie på fika :) Sen jag jag ner och kollade ifall tvättstugan var ledig, och det var den, så jag slängde i två maskiner. Då drog Sofie till sin pappa men då kom blirren och Erika, men dom stanna inte så länge för dom skulle käka. Men Erika skulle komma tillbaka sen, vilket hon gjorde :P Det skulle Blirren med göra men vet inte riktigt vart hon tog vägen?? ;)
Senare på kvällen kom Sofie också.. Satt och åt popcorn och kikade lite på tvn.. men efter 22 så ville jag och Erika gå på en promenad, och vi fick med oss My också. Det var väldigt länge sen vi träffa henne, så det var riktigt kul och trevligt :) det blev att vi gick en bit, palla äpplen gjorde vi med ;) helt gott!!
När vi nästan är hemma så ringer Zafer, då är han utanför Erika med sin hund. Det var riktigt kul att träffa honom, det var också jättelänge sen jag såg honom. så vid 01.30 gick jag hem från Erika inatt, så är lite seg idag :P

Håller på och tvättar idag med.. lite lakan och handdukar.
Funderar på att få ordning på alla mina filmer som ligger på golvet och skräpar.. måste få bort dom!
Sen blir det en dusch kan jag lova! en lååååååååååååång dusch!

Senare får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0