Tisdag

Idag har jag varit i skolan, fick åka in tidigare idag för jag skulle träffa studiegruppen, men nu är vi klara med vårat arbete iaf :) skönt!
Hade en tråkig föreläsning idag med.. om klimatförändringar.
Eller jag är såå trött idag så det var nog därför jag inte var så koncentrerad på föreläsningen, och därför blev den tråkig :P

Nu ska jag ta en powernap för sen ska jag och Sofie på stan, det är ju någon som fyller år imorgon så vi måste hitta någon present ;)
Typiskt för jag kunde ha blivit bjuden på tårta idag ju, Erika ska ha ett litet kalas hemma hos hennes mamma med tårta och grejer :P
men men.. det blir kanske fler gånger ;)


Usch jag känner mig lite konstig.. tror det kan vara för jag har inte ätit någon ORDENTLIG mat sen i Lördags hemma hos pappa.
När jag kom hem nu så gjorde jag nudlar, men fick inte ens i mig allt, och nudlar är ju inte mycket alltså :S plus att jag var spränghungrig när jag kom hem! hmm.. inte bra =/ har bara ätit någon macka dom här dagarna.. måste försöka skärpa mig!

Nu, nap ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va fan du måste ju äta mat!

Imorrn lär du få äta så du spricker iaf :)

2011-04-05 @ 15:29:48
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Jo jag vet, jag måste ju det.. men ORKAR verkligen inte laga mat, tycker det är såå tråkigt :( Ja imorn ska jag äta som fan, eller ja.. ska försöka iaf. Får inte i mig så himla mkt längre :S

2011-04-05 @ 23:12:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0