Synfel?

Det blev SM-Guld till Färjestad, som var ganska väntat faktiskt :)
Håller ju faktiskt inte på något hockeylag, men måste säga att när det gäller mellan färjestad och skellefteå så håller jag ju såklart på färjestad! eller ja.. det spelar väl egentligen ingen roll vilket lag dom möter, jag är ju trots allt från Värmland ;) men om jag säger såhär, jag hade inte direkt brytt mig om dom hade förlorat. Så intresserad är jag inte av hockey.

Sen har jag kommit på att jag måste iväg och kolla min syn.
Har märkt den senaste tiden att när jag läser så känns det som om mina ögon åker ihop, som om jag läser i kors typ. Sen blir det suddigt och jag får läsa om flera gånger och jag får anstränga mig. Så det är nog någon brytning som jag har. Så måste verkligen kolla upp detta, för såhär orkar jag inte ha det. Men frågan är ju bara när jag ska ta tag i mig själv och göra det!? Jag har ju nedsatt syn på ena ögat som jag har haft sen jag var liten, och jag måste erkänna att jag tycker det är jäkligt jobbigt att gå och kolla synen. Jag tycker det är pinsamt och jag skäms, vilket jag inte borde göra, men som jag gör tyvärr. Usch, tycker verkligen det är jättejobbigt. Så därför är jag rädd för att det kommer ta tid innan jag går iväg och bokar en tid för synundersökning =/

Nu ska jag skriva ut lite papper, sen lägga mig i sängen och läsa lite (får se hur mkt jag orkar). För jag måste säga att jag har inte pluggat mkt till quizen som är imorgon =/ har mest tänkt på omquizen som jag hade idag.. Så vi får se hur det kommer gå imorn, men jag SKA klara det, och jag VILL klara det! skulle vara underbart om jag fick göra det :)

Vi hörs imorn :)
Natti Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0