Panik!

Hallå!
Vaknade 13.10 idag!!
Snacka om att jag fick panik när jag såg klockan, trodde klockan drev litte med mig där!
Kommer inte ihåg senast jag sov såhär länge :O
Men jag tror det är för att jag har fisen här, jag vaknar flera gånger om nätterna för jag är ju inte van med att ha en katt här. Han kan ju börja busa på nätterna, eller så kommer han upp till mig och lägger sig på mitt ansikte och spinner :P Så ja, jag tror det är för att jag vaknar tusen gånger om nätterna.


Ska snart gå över till min vän Erika och ta en kopp kaffe och prata lite :) ♥
Sen hem och duscha och göra ordning mig, för sen blir det att dricka vin ;)
Just ja, man kanske måste äta något idag med?? hmm...


Uppdaterar senare igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0