Kvällsinlägg

Jag måste bara säga att mina vänner Erika och Sofie förgyller verkligen mina kvällar med massa skratt när vi har våra Big brother dejter!!
Nu menar jag inte att det bara är just då som jag skrattar med dom, utan det gör jag alltid när jag är med dom två. Men vi har verkligen gjort det som en social grej nu att kolla på Big Brother varje kväll tillsammans, och jag gillar det verkligen :) Vi har alltid lika roligt och vi är alla tre lite knasiga, men jag gillar det verkligen :) Är man inte på bra humör innan Big Brother dejten så är man det efteråt garanterat! Jag kommer alltid hem med ett leende och det känns så bra! ♥

      


Och nu menar jag inte att mina andra vänner är tråkiga, men det hoppas jag att ni fattar ;) ♥

En annan sak som jag ska tala om för er är att nu i helgen har jag bestämt att jag ska ha så jäkla KUL!
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra, det får bli spontant, vilket alltid är bäst och roligast! För på Fredag efter quizen så tänker jag ta helg, och jag ska inte tänka på plugg på hela helgen, så är det bara! Jag ska bara ha kul, och vad det blir det visar sig.
Men jag vet att min vän Erika är ledig i helgen, och jag vet att hon alltid vill göra roliga saker, och spontant, så ska försöka få med henne på något roligt :D  Tror att denna helg kommer bli kanon, jag behöver det!

Då tackar jag för orden och funderar faktiskt på att lägga mig (redan)
Men då kommer jag nog upp i tid imorgon så kan jag börja plugga, Tror även Angelika kommer hit så vi ska plugga lite tillsammans.

haha just de, den här kursen som jag går nu handlar mycket om miljön. När mamma och jag var och handlade förut så köpte jag bland annat mjölk, det roliga är att när jag kom hem så såg jag att jag hade köpt ekologisk mjölk! ;P har jag blivit skadad av kursen eller tog jag bara helt fel? :P Tänkte verkligen inte ens på det när jag gjorde det. Men det är ju bra av mig :D

Nej nu blir det faktiskt sängen, mycket babbel här känner jag :P

Sov gott alla, Natti Natti :)


Kommentarer
Postat av: Murra

Fiisiig, kallar mig trååkig :P Men tänk att när du har förväntningar så kan det vara svårt att leva upp till dom, så ställ in dig på en tråkig helg så blir det bättre ;)



Vi kan ju träffas eftersom jag tydligen är såå tråkig!

2011-04-13 @ 20:36:24
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha nej murra du är inte alls tråkig :P Ja det har du rätt i, fy vilken tråkig helg jag kommer få ;P ska iaf till systemet imorgon och köpa mig något så jag har IFALL det blir något skojj i helgen ;)

2011-04-14 @ 18:26:38
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0