Det får gå som det går...

Nej nu ger jag upp..
Har gjort några övningsquiz på kapitel 1 och 9 som vi har test på imorgon.. och det går hyfsat bra på övningsquizen, men det är ju bara ytinlärning!! och det är ju INTE bra!! ååhh.. jag orkar inte.

Jag är sååå nervös inför imorgon, men det får gå som det går helt enkelt.
Kan inte göra så mkt mer än mitt bästa, och ifall jag inte kan någon fråga så får jag ju chansa bara, inge mer med det. Har ju bara 9 minuter på mig så kan ju inte fastna på någon fråga utan då får jag chansa.
Ska ta med mig datorn till skolan för jag kommer antagligen få göra quizet i skolan, slutar 17 enligt schemat och quizet börjar 18, så hinner inte hem till dess. Får typ hålla tummarna för att vi får sluta tidigare så jag hinner hem, skulle vara skönare. annars kommer jag hem sent imorgon, bläää... ingen lust med det.

Men ni kan väl tänka på mig imorgon klockan 18 då? Och hålla tummarna för mig? :)
Jag vill verkligen klara det!
Annars måste jag göra om quizet, och det har jag inte tid med. och om jag inte skulle klara det den gången så måste jag vänta enda till hösten för att göra det! och det vill jag absolut inte!!
Så håll tummarna imorgon för mig, då blir jag glad :)

Jag tänker skriva här imorgon kväll hur det gick för mig, även om det gick skit så kommer jag ändå skriva det så ni får veta.

Men nu ska jag lägga mig och kolla på vänner och hoppas att min hals blir bättre, för just nu gör det skit ont ska jag säga er!
Tog en ipren förut idag och då gick det över, men har kommit tillbaka igen nu. Kanske ska ta en tablett nu innan jag lägger mig så kanske jag kan sova gott inatt? Ja så får det bli!

Jag kan, jag vill, jag ska!!


Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0