April april

Då är det första april idag då, än så länge har man inte blivit lurad, men kommer säkertt bli det någon gång under denna dag :P

Herregud man blir ju helt deprimerad av det här vädret bara.. det ser ju ut som om det vore höst ute =/ helt värdelöst! :(

Jahopp, fredag idag då...
Och jag ska sitta och plugga hela dagen, mitt internet har strulat en del nu på förmiddagen så har inte gått att kommit in på it´s, vilket jag behöver ifall jag ska plugga, måste ju läsa om uppgiften liksom :P
Men nu tror jag det börjar lösa sig, så ska väl sätta igång nu då.
Sen vet jag inte om pappa kommer hit en sväng, fick ett sms imorse som han frågade om jag var hemma, så jag antog att han skulle komma och hälsa på :P men har inte fått något svar än från honom så vet inte riktigt vad han ville :P det märks om han kommer eller inte antar jag ;)

Idag fick jag skattedeklarationen också, man tackar man tackar ;)

Ha en bra Fredag gott folk, i det här tråkiga vädret =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0