Måndag!

Nu blev jag sugen på att skriva av mig lite igen :)

Idag har jag varit ledig, skönt faktiskt :)
Har även gjort lite nytta idag med, tagit tag i lägenheten och städat den. Även diskat världens disk!
Så nu är det äntligen gjort i alla fall :) skönt!
Sen kom Tina och vi lagade mat tillsammans, alltid roligare att laga med någon än bara till sig själv :)
Så nu är det lite disk igen, men det tar jag nog imorgon eller övermorgon, just nu orkar jag inte ställa mig där igen :P

Nu är man nyduschad, har tänt ljus och jag väntar på idol :)
Myser till det lite nu när det är höst och allt :P det måste man göra, då stämningen mycket bättre :)
Efter idol ska jag försöka mig på mitt plugg =/ Måste verkligen börja plugga nu.
Har tenta på Lördag, och jag är hur NERVÖS som helst och jag har även PANIK!!
Hur kommer den här tentan gå egentligen!??? :O
Jo.. åt H.........
Men jag ska göra allt vad jag kan för att klara den.
Så den här veckan kommer ni inte få se så mycket av mig!!
För jag ska bara plugga, plugga, plugga och plugga!!
Roligt liv va?

Imorgon ska jag till skolan igen.
Har inte varit där på över en vecka!
Hur ska det gå att komma upp 05.30 imorgon bitti när man har sovit halva dagarna annars?
Jag kommer vara död imorgon!!
Jag önskar mig själv lycka till för att komma upp ur sängen imorgon bitti!

Egentligen skulle jag hellre vilja vara på Öland just nu.
Kusin har fått barn och allt!
Vill vara hos moster för vi har det så himla mysigt och roligt ihop!
Skrattar verkligen åt allt och vi kan prata om allt också.
Vill vara där NU!!
Synd att man inte kan trolla... Då hade jag knäppt på fingrarna så att jag var där nu..
Man får väl drömma sig bort istället.

Men dom kommer nog upp hit i början av November i alla fall :) <3
Det ska bli riktigt kul!
Sen ska jag försöka komma ner dit också ganska så snart :)

Har tagit kort på min lägenhet nu.
Inte de bästa bilderna, men det får duga så länge!
Vet att speciellt min moster vill se hur jag bor ;)
Så det här är speciellt till dig moster ;)





Nej nu har idol börjat :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Moster

Om jag kunde knäppa med fingrarna o trolla så har du varit här hos mig för länge sen ;=) Så mysigt du har det ...jättefin lgh :=) Tack snälla för du la ut bilderna till enbart mig hihi. Håller tummarna för pluggandet och tentan <3<3<3 Hur det än går så är du bäst iaf . Älskar dig gumman ...Puss&Kram o förstås puss på nosen från Love <3

2010-09-27 @ 21:08:08
Postat av: linnea

va fint du ser ut att ha! :D gillar det svarta i köket särskilt :) Längtar tills jag får se den med egna ögon som MÅSTE bli snaaaart jenny! <3

2010-09-27 @ 22:05:34
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Therre

Hallå! Jag väntar på att få komma på fika!

Ser väldigt nice ut på bilderna :)

Kram

2010-09-28 @ 14:41:38
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0