Suck!

Nu är jag så jäkla trött så jag skiter i allt just nu!!
Lägger ner alla block, böcker och sidor på datorn för att lägga mig i sängen och kolla på vänner, som jag gör varje kväll nu, eftersom jag började på säsong 1 när jag var sjuk så måste man ju fortsätta kolla, man kan ju inte bara sluta att kolla, nej nej ;P

Inatt kommer jag även ha sällskap i sängen.... mys :) aa nu undrar ni va? ;) haha.
Nej det är såhär att jag har en missemiss här på besök :) nämligen Sofies katt. Hon ville ha hennes hund hemma hos henne inatt så då ställde jag upp och tog emot Jesus (som han nu heter). Det såg så kul ut när Sofie kom och lämnade honom förut. Jag öppnade dörren och Sofie står med en kattlåda i ena handen och en katt i den andra :P Jesus kollade runt i en liten stund, och sen kände han sig som hemma :P Han har sprungit runt och busat här som tusan, sen kommer han ibland och vill gosa, det blev lite svårt att plugga då kan jag ju säga :P han gick på datorn och grejer med, så himla söt :) Får se om man får sova mycket inatt för honom, sofie har sagt att han sover hela natten iaf, vi får väl se ;) Han ligger ju och sover nu så han kanske blir pigg nu när jag går ocg lägger mig.

men men..
Har pluggat HELA dagen idag. och ändå fattar jag ingenting, det kommer gå bra det här på lördag känner jag ;)
Imorgon ska jag till Angelika en stund, för hon förstår inte heller så mycket så vi tänkte hjälpas åt :) Kan nog vara bra att plugga tillsammans.

Ni anar inte hur skönt det kommer vara på lördag eftermiddag när man är klar med den här skiten.
Då kommer det vara lugnt i en vecka typ sen är det dags för tentaplugg igen.. SUCK! Vad har jag gett mig in på egentligen??

Nej nu är det slutskrivet..
Är så jäkla trött!!!
Konstigt när klockan är 01.30 på natten?? Nja...

Nej sov gott!

Jesus hälsar också natti natti ;)

Peace


En väldigt gammal bild på mig och Tina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0