Måndag

Hallå där :)
Det har varit dåligt med uppdatering här för min del men det kan jag säga er är för att det inte händer så mycket intressant i mitt liv. Därför har jag inget att skriva.
Förstår egentligen inte varför jag skriver nu heller för jag har inget att skriva :P
Om dagarna så går jag i skolan bara eller så pluggar jag på den där jäkla inlämningsuppgiften som jag inte fattar någonting av. Men jag vet att jag inte är ensam om det så det är väl skönt de :P
Satt verkligen hela dagen igår och pluggade, så jäkla tråkigt.

Kan ju nämna med att jag har flyttat in i lägenheten nu med.
Så det har jag också sysslat med nu i helgen, fullt upp helt enkelt.
Sov första natten här inatt, eller sov och sov, jag kunde inte sova.. gick verkligen inte.
Men det är väl för att det är nytt och sådär.. får hoppas det går bättre inatt.
Det var inte så rockigt att gå upp klockan 6 imorse kan jag säga er när man inte har sovit något under natten. Så idag är jag väldigt väldigt trött.. ska lägga mig en stund i soffan nu och blunda en stund, för annars kommer jag inte orka med resten av den här dagen.

Så där, nu har jag uppdaterat er lite iaf :P
Som sagt inge roligt som händer i mitt liv just nu :P haha.

Får se när nästa uppdatering kommer ;)
Ska försöka ta några kort på lägenheten med, vet att folk vill se hur den ser ut :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0