Första vikariatjobbet

Sitter just nu hemma hos mamma :)
Hon är och tränar just nu, sen när hon kommer hem så ska jag låna bilen och kolla vart en förskola ligger. Har nämligen fått jobb imorgon. Kan ju säga att jag just nu inte är så sugen på att jobba imorgon, hade sett fram emot och få en lång helg, är nämligen ledig på måndag med men skulle inte förvåna mig om dom ringer då och säger att jag ska jobba.
Är faktiskt nervös inför imorgon. Får hoppas att man blir väl omhandtagen när man kommer och att dom har tid för mig att visa mig lite hur det går till där.

Ska jobba från 9-15.30. Sen har jag träning klockan 17, jag tror att jag kommer vara helt slut imorgon kväll om jag känner mig rätt ;) Så imorgon kväll blir det soffhäng med godis kan jag ju säga :)

På lördag!! :D
Är så himla taggad faktiskt :P
Angelika som jag är med i skolan kanske ska med ut också, det ska bli riktigt kul isånna fall :D
Funderar på om man ska sitta hemma hos mig en stund innan man drar vidare till festen, och bara sitta och snacka och dricka vin :P
Är helt sugen på vin, har varit det i flera dagar haha :P
Jag tycker ju inte vin är så gott ens, helt mysko.
Dricker ju "Tania" som jag tycker är väldigt gott, så det får det bli på lördag :)

Så så ser min helg ut nu iaf :)
Tror det kommer bli kanon!

Önska mig lycka till inför imorgon, behöver det!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0