Äntligen Lördag!

Idag är det äntligen lördag :)
Ska ju ut ikväll och jag tror det kommer bli kul :)
träffa lite nytt folk är alltid kul! :P

Har haft pappa på besök, har fått en kaffebryggare av honom nu så nu kan jag bjuda på kaffe :P
Vi har även varit på loppis, men hittade inget.
Och nu ska jag hoppa in i duschen, sen dra hem till mamma och äta :) för igår fick jag reda på att jag har 9 kr kvar på mitt konto, snacka om att vara en fattig student :P Så mamma får bjuda på mat idag och pappa får bjuda på mat imorgon haha ;)

sen blir det att börja göra ordning sig och börja dricka :)
får se om Marie, Angelika eller Erika kommer hit och dricker lite med mig innan vi drar vidare.
Det märks vem/vilka som kommer :P
Erika tror jag gör det iaf :)
Marie jobbar och visste inte om hon hinner innan den andra festen.

Jag hoppas och tror det kommer bli en lyckad kväll :)

Äntligen får jag dricka mitt vin ;)

Vi kanske ses på "nightshift" ikväll då ;)

Ha det gött :)

Bjuder på en go bild från i sommras :P haha

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0