Tråkiga Onsdag

Idag har jag bara pluggat, pluggat, pluggat och pluggat!
Har faktiskt inte gjort något annat än det, jo jag har ätit också.
Sen om jag förstår allt det är ju en annan sak :P
Jag har hur många böcker som helst att läsa igenom innan tentan, vet inte riktigt hur det här ska gå.. hmm.

Men nu tänkte jag ta en paus från allt pluggande..
orkar faktiskt inte mer nu.
Ska göra ordning mig lite (kanske inte ska sitta i sovtröjan fortfarande), sen får vi se om sofie hinner hem, ska gå upp med hennes margarin som jag lånade igår :P sen ska jag ta mig en promenad hem till min bästa pappa :) <3 tänkte hälsa på honom en stund, man kanske får en kopp kaffe där om man har tur ;)

Ska försöka sätta mig när jag kommer hem igen från pappa och plugga lite...
Men just nu tvekar jag på att jag kommer göra det :P men man kan ju alltid hoppas ;)

Shit vad tråkigt väder det har varit ute idag förresten.
Helt mörkt och tråkigt, fick tända lampor vid 14 idag liksom :S
Och nu är klockan 15.30 och det känns som om klockan är 19 ungefär :S

Nej men göra ordning sig lite nu då :)

Bjuder på en bild från en fest i September på mig och Erika. Erika tog den med hennes mobil och nu har båda två den som kontakt bild när någon av oss ringer haha :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Woohoo vilka snyggingar!

2010-10-13 @ 19:39:55
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hoppas du har en bra kväll:)

2010-10-13 @ 19:53:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Tomiben

Great work,webmaster,nice design!

2011-04-23 @ 13:08:03
URL: http://tomiben.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0