Tisdag :)

Dags att skriva av sig lite igen :)

Har varit till skolan idag i tre timmar :P
Jag har börjat en ny kurs nu, skönt att den förra är över nu faktiskt :) fast kan inte säga att den här kursen verkar så rolig, just nu handlar det om läroplaner, från förr och nu. Inte så himla intressant eller hur??

Idag efter skolan så har man gjort lite nytta i alla fall :)
Jag har diskat, lagat mat, beställt böcker, anmält mig till tentan och betalat räkning. Och om en stund ska jag sätta mig och plugga också... duktig jag är :) får se hur mycket plugg jag får gjort bara ;)

Igår efter skolan var det meningen att jag skulle sätta mig och beställa böcker och börja plugga. Men jag var verkligen astrött, har inte varit så trött på länge!! Kom hem vid 16 och jag tvärslockna på en gång och sov som en gris till 18! då kände jag att det kanske var dags att gå upp. Jag la mig vid 23 igen och det var inga problem att somna, tur det :P

Jag är väldigt shoppingsugen nu kan jag säga er!
Jag har nyss varit inne på skopunktens hemsida och dom har ju hur mycket snyggt som helst!! Jag vill verkligen dit NU! eller ganska så snart iaf :P Jag behöver faktiskt nya skor, ett par stövlar som är varma :)
Jag behöver även nya jeans, för nu har ännu ett till par gått sönder för mig :( Helt enkelt, jag behöver åka in till Örebro :P

Och ikväll börjar äntligen en av mina favoritserier igen!! :D
Nämligen Desperate Housewives! :D
jag kommer sitta bänkad framför dumburken, det lovar jag!
Efter det så är det ju säsongsstart av Couger towm också (stavning), det är ju också riktigt bra och roligt!
En bra tv kväll helt enkelt!



Imorgon är jag ledig, skööönt :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

wiiiie! kämpa på i skolan Jenny, du är duktig! :) Va tyckte du om nya avsnittet av desperate:D? Hallå, har Carlos verkligen ändrat uteseende eller är det en ny person? haha



ps. användarnamn till min blogg om du vill svara mig och ha är: lisab och lösenord: sommarnatt ds..

2010-10-06 @ 09:21:49
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0