Tentaplugg

Yes, det är det som gäller den här helgen kan jag ju säga er!!
Kommer inte ha något liv, kommer sitta här i min ensamhet och bara plugga plugga plugga.
Har tenta på Måndag och började plugga till den i veckan, att jag aldrig lär mig!!
Blir tokig på mig själv!!

Satt och pluggade förut, och så kommer tina och gör ordning något i köket, jag fick inte gå och kolla vad hon gjorde. sen kom hon in med en tallrik med kräftmackor!! så jäkla glad blev jag :D:D Världens bästa Tina :) <3 TACK! :D

Har inte ens tittat på idol idag för att jag måste plugga...
tycker faktiskt synd om mig själv!
hoppas ni också gör det...


Varför börja jag med det här för!???


Ska försöka plugga nu.... IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0