Shopping!

Är på dåligt humör så kommer inte skriva mycket.

Men idag har jag varit på stan och handlat lite, tänkte visa vad jag har köpt.


skjorta från HM, och skärp från Lindex. Tänkte ha på kryssningen på fredag :)


nagellack från HM, grymt snygg blå och sen vinrött :)

Har kommit på att jag inte biter på naglarna när jag har nagellack så därför ska jag börja ha det nu så ofta som möjligt :) bra va? :D snyggt är det ju också för den delen, eller vad säger ni? ;)

Sen har jag julpyntat i fönstret i köket idag också, och såhär blev det:


Krukorna köpte jag igår på OjOjOj :) Röda med ett hjärta på. Fastnade verkligen för dom, tycker dom är grymt snygga. Sen ska jag självklart köpa en blomma till ;) Blev det inte bra? :)

Nu ska jag gå till Erika i huset brevid, hon gör mig nog på bättre humör :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Du har såååååå fint <3

2010-12-01 @ 12:00:13
Postat av: Murra

Vilket fint fönster stjärten! Supermysigt ju! :D Du ser vad fint det kan bli med lite pynt då ;D

2010-12-01 @ 14:35:06
Postat av: Madde

Blev kanonfint! Det dåliga humöret märkte jag inte av tidigare, sköt om dig! Kramar från mig :)

2010-12-01 @ 15:01:27
Postat av: Jenny

Moster: Tack så mycket :) <3

Murra: Tack Murra :) tycker också det blev mysigt :) haha ja lite pynt får det allt vara, men inte för mkt ;)

Madde: Tack så mycket :) Nej jag blev på dåligt humör efter att jag hade varit hos mamma, tjafsade med brorsan =/ Kram kram

2010-12-01 @ 16:44:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0