Om omtentan..

Idag var det dags för den där omtentan som jag har tjatat om...
Igår kväll när Tina förhörde mig så kändes det skit verkligen! så jag gav upp och gick och la mig istället.
Men det kändes faktiskt helt okej när jag lämnade in den.
Jag hade omtenta på fråga 2 och 3. Fråga 2 tror jag att jag har rätt på i alla fall :P sen hade dom delat upp fråga 3 med a och b. Fråga a kan jag nog få rätt på, men b alltså.. den chansa jag verkligen på. Så den kommer jag kanske få göra om, om dom inte tycker att jag svara bra på a så det väger upp det.
Det återstår att se helt enkelt :)


Har blivit förkyld och har världens hosta vilket jag hatar!!
Blir galen på det.
Speciellt på nätterna.. kan ju inte sova för att jag hostar så.
Men idag luncha jag, erika och tina på stan så efter det gick vi till apoteket så jag köpte några hosttabletter där, om dom är bra det märks. Dom hjälpte inte på mamma iaf.

Imorgon ska jag in till skolan och få lite information om nästa omtenta.
Suck!!
Och när jag kommer hem så blir det nog att plugga som en galning på mitt arbete.
Vill inte sitta med det i helgen.

Nej nu ska jag duscha sen lägga mig och kolla på vänner :)

Ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0