Mölle is the shit!

Jag har pluggat lite ikväll i alla fall :)
Typ 1,5 sida ungefär, vilket är väldigt LITE mot det man ska skriva!!
Men imorgon tar jag nya tag (säger jag nu ja) Men jag ska försöka ta mig i kragen imorgon efter skolan och plugga mycket mer än vad jag har gjort ikväll! Så det så!

Har laddat upp en del bilder från Möllefesten i lördags på facebook.
Jag kan ju säga att jag har typ 90 bilder och alla är typ värdelösa :P men jag laddade upp några i alla fall, och vissa behåller jag för mig själv, herregud alltså :P haha.
Men en lyckad lördag, det var det :) <3

Ska gå från datorn nu tänkte jag, orkar inte sitta här längre.
Har ju suttit här sen i eftermiddags, inte bra!

Ska ju upp tidigt imorgon med så dags att lägga sig!

Natti Natti gott folk :)

Bjuder på en bild från mölle som Sofie inte gillar men jag tycker den är klockren! :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0