Jag blir galen snart!

Jag tror jag kommer få magsår på den här jäkla skolan!!
Det känns som om man inte gör annat än att plugga som en galning!

Har suttit halva dagen idag och skrivit på det här jäkla arbetet.
Nu har jag inte så himla mycket kvar tills jag har skrivit klart, och sen ska jag väl finslipa det lite.
Men jag fick även reda på idag att jag klara bara uppgift 2 på omtentan.. så jag kommer få göra om fråga 3 igen! Blir galen på det här!!
Sen har jag ju en omtenta den 11 dec, och jag hoppas verkligen att jag kommer klara den annars så kommer jag ju få göra om den med!!

Och nu den här veckan så ska man ju lämna in det här arbetet som jag håller på och skriver nu imorgon, sen ska man opponera någon annans arbete under denna vecka, sen seminarium på torsdag, och sen skriva om sitt egna arbete efter att någon har opponerat det, och det ska vara inlämnat nu på fredag men eftersom jag ska på kryssning då så måste jag fixa det på torsdag redan!!

Förstår ni nu att jag kommer få magsår på det här???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0