Bra kväll! :D

Jag hade en grymt trevlig och rolig kväll igår :D:D
Så jäkla lyckad :)
Tack Madde, Emelie, Tina och Ann-Lousie! <3 <3 NI gjorde kvällen så himla bra.

Det blev nightshift för emelie, tina och mig också.
Det dög det med. Träffade Erika där inne, sen säger jag inge mer :P haha.

Tog tyvärr inga bilder från igår kväll... Men Emelie gjorde det. Får se när hon har lagt in dom på datorn så kan jag kanske sno några bilder ;)

Jag skulle lätt kunna gå och sova nu.. är stentrött.
Idag har man inte mått så himla bra.
Nästa helg då blir det lugnt kan jag lova!!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Em

Tack själv, var supertrevligt och skoj! <3

Bilderna kommer till nu i veckan om jag har tid!

2010-11-16 @ 00:11:49
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi panter-tanter kan vi med :) Tack för en kul kväll, det gör vi om! Kramis

2010-11-16 @ 08:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0