Back to school again

yes box, idag var det dags att åka tillbaka till skolan efter våran VFU period.
Tråkigt om jag säger så, ville ha en vecka till på VFU:n i alla fall.. men men.
idag kändes det ganska så onödigt att åka in till skolan, på It´s lät det som att det var jätte jätte viktigt. Men vi skulle lämna in våra intyg från VFU:n och det förstår jag ju att det är viktigt, men resten av dagen då? Jo då skulle vi skriva ner våra reflektioner om praktiken och sen satt vi och diskuterade det i våra studiegrupper i minst 2,5 enligt våra lärare. Men vi satt kanske i 1,5 men då pratade vi ju om massa annat också :P Sen åkte vi hemåt igen. Så det kändes som en ganska onödig dag.. men men.

Imorgon har jag omtenta.. får se hur det går.
Har tagit en paus från pluggandet just nu och lyssnar på bra musik och bara softar :)
Men ska snart börja igen!
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarar det imorgon! vill ha det gjort nu så jag slipper tänka på en till omtenta liksom. Har en 11 dec också, på en lördag klockan 15.15 till 18.15 eller något sånt, det är INTE OKEJ!! men inget att göra åt saken.

Jag måste också rekommendera en grymt bra låt med Black eyed peas - The Time.
Lyssna på den för guds skull :P haha.

Och förresten, idag är det bara 4 dagar kvar ;)


Marie och jag förra året när jag fyllde 20 och hon 18 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0