Onsdag och Torsdag :)

Hallå :)
Det är redan torsdag idag, tycker den här veckan har gått fort :) gött de!
Idag ska jag upp till stan och boka tid hos hudfixarn, ska färga mina ögonfransar :)
Sen ska jag hälsa på tjejerna på jobbet och kan nog tänka mig att det blir en fika där också ;) Vi ska prata lite om helgen, kommer bli kanon tror jag! :D Ska även försöka hinna träffa Linnea en stund innan jag åker iväg på träningen!

Igår då.. vad gjorde jag då?
Först var det egentligen meningen att jag skulle ta stan då och fixa grejerna som jag ska göra idag :P
Men Sofie ringde mig och frågade om jag ville följa med henne och blirren in till örebro, och det säger man ju inte nej till ;) Vi var till Mio och testade massa soffor, till rusta och kollade på tapeter, till ikea, chilli och sist marieberg. Sofie ska nämligen köpa en lägenhet så hon ville kolla på lite soffor och sådär :) en bra dag i örebro helt enkelt!
När vi var på väg hemåt så ville vi våldgästa Murra, men jag smsa henne och frågade om hon var hemma eftersom vi inte visste hur hon jobbade. Men hon hade precis slutat jobbet och skulle in till apoteket, så vi mötte upp henne där, sen åkte vi hem till henne och tog en kopp kaffe och åt massa bullar :D
Blev bullar istället för träning för min del igår :S inte bra.. men ska ta igen det idag tänkte jag ;) träna träna träna!!! :D

Nej nu måste jag göra ordning mig och sen dra mig till stan :)

Ha en bra dag alla!

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv vännen! Det får vi verkligen göra tycker jag! du är bäst<3

2010-05-06 @ 22:29:12
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0