Hatar allergi!

Var ju på bio igårkväll med Erika och Tina :)
Vi kollade på "flickan från ovan" och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Jag tyckte inte den var så särskilt bra faktiskt :/ Den var absolut inte så som jag trodde att den skulle vara. Så den får faktiskt bara 2 av 5 ostbågar av mig!

Nu ska jag gå hemåt och ta en allergitablett och sen en kopp kaffe!
Känner av allergin nu som aldrig förr! Skit träligt är det! Och jag har inga tabletter hos Tina så därför måste jag gå hem innan jag ska till stan och klippa mig. haha undrar förresten vad hon kommer säga om mitt hår när hon ser det :P Så slitet som jag har nu har jag nog aldrig haft innan :P ujuj.. kommer fan bli pinsamt att sätta sig på den där stolen alltså! ;D

Nej gå hemåt var det...

Tjarrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0