Festligheter!

sådär, nu är det dags att blogga igen :)

Den här helgen har varit helt okej faktiskt.
I fredags så var man bjuden på 20 års fest hos Malin, men det blev nyktert för min del. Erika var också nykter eftersom hon har halsfluss. Men det var helt okej att vara nykter, tror nästan erika och jag hade roligast där ett tag? ;P Vi sjöng och hade det skoj medans de andra som drack bara satt i sofforna och snackade lite typ... om dom ens gjorde det? ;) Men vid 23 så gav Erika och jag upp och åkte hemåt istället.

I lördags blev det att kolla på fotboll i Degerfors.
Jag själv hejjar ju inte på Degerfors men jag tycker det är kul att kolla på fotboll, så därför följde jag med. Solen var ju framme också så man passade på att sola lite också :) När det var slut så åkte jag hem och packade lite saker sen drog jag till Tina, där bjöds det på drinkar :) Tina hade olika drinkar på ett papper som man fick välja mellan och hon blandade ordning åt oss :) vi satt där ett tag men sen drog vi vidare till Catte och brorsan som hade inflyttningsfest.. där satt vi mest och snackade, spelade ölspel och sista stick. Det var väl inte jätteroligt men det dög i alla fall :) sen drog vi vidare till wickan, det var gratis inträde och 35 kr för en stor stark, cider eller shot! Fast det var inge vidare på wickan så vid halv två drog vi vidare till Max och käkade :)

Och igår var jag inte bakis, gött de! Det var ganska lugnt med mig och drickandet i lördags ;P iofs drack jag upp alla mina cider som jag köpte förutom en men ändå blev jag inte så full, konstigt. Man börjar väl bli gammal så det tar mindre då kanske? ;) haha nej då..

Nästa helg är vi på´t igen, då är det nämligen dags för utgång i Örebro på lördagen! :D ska bli grymt kul, har ju aldrig varit ute i Örebro. Och på fredag om det är fint väder så kanske det blir grillning och kubb i frödingsparken? Mm... jag gillart :)

Tog tyvärr inga bilder från i helgen.
Men Erika tog några från när vi var hos Tina och drack drinkar :)
Så jag snodde hennes bilder och visar er dom här!












Sådär ja :)
Nu ska jag gå och göra något annat :)
Tjarråå!


Kommentarer
Postat av: linnea

svar: Nej det är vi inte :)

2010-05-26 @ 15:51:51
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Missade dig på matchen,hejade på Tina däremot. Ha det så bra! Kramis Madde

2010-05-27 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0