Betygsätter :)

Glömde ju säga två saker i förra inlägget :O
Jag har ju börjat sätta betyg på saker och ting som jag testar för första gången som ni kanske har märkt ;)
och jag har glömt att sätta betyg på två saker som jag tänkte göra nu :)

Första grejen är:
Marabou Polka



Den får 2 av 5 ostbågar av mig ;)
Den var inge vidare faktiskt, inget som jag kommer köpa igen.
Den smakar liksom inte ens polka :S den smakar typ mint, typ som after eight eller marianne.
Visst den duger väl att typ ta några rutor om man blir bjuden liksom, men absolut inget jag kommer köpa själv.

Den andra grejen är:
vinet "Tania"



Första gången jag drack det här vinet var när jag var till valsverket med Jobbet. då bjöd Madde oss på det här vinet och jag som inte tycker om vin annars tyckte att det här var jättegott! Det är väldigt lättdrucket vin, vilket är bra om man är som mig och inte är förtjust i vin annars. Det här vinet får 4 av 5 ostbågar av mig ;P Grymt gott är det men det kan säkert finnas något annat vin som är ännu godare som jag ännu inte har smakat på. Det var även det här vinet som jag och Sofie drack igår, vi sa att det är nästan som lättdryck haha :P Nej men om ni inte har smakat det så gör det, grymt gott är det! det negativa är att det inte finns i flaska.


sådär, får se när jag sätter betyg nästa gång igen på saker och ting ;)

Nej nu blir det sängen och kolla på tusenbröder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du underskattar polka chokladen den är ju fan god :P

2010-05-16 @ 12:40:21
Postat av: linnea

kul att du har börjat betygsätta saker i bloggen sådär! :D fortsätt med det! :D



Svar: Du vet redan lite, har med det där "viktiga ärendet" o göra :)

2010-05-16 @ 22:35:37
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0