"Allt för min syster"

Igår var det en riktig softar söndag :) Så det ska vara i och för sig!
På eftermiddan så åkte jag och handlade med Tina :) Sen körde jag hem henne och jag åkte hem till mig igen, käkade mat med mamma sen blev jag så sugen på att baka när jag var i affären med Tina så jag köpte med mig hallon så jag kunde baka hallonpaj, så det började jag göra efter maten :) Tina kom precis när pajen var klar så vi satte oss och mumsa, jättegott var det :) Efter en stund kom Erika så hon fick också smaka på min goda paj :P
Sen var det frågan om vi skulle gå på bio (som det var tänkt) eller om vi skulle hyra film. Men jag hade ingen lust att gå på bio för jag var så trött, och Erika tyckte det lät som en bra ide att hyra film för hon var också trött. Så vi åkte till nöjesbutiken och alla tre trodde det skulle ta evigheter att välja film eftersom vi har så olika smaker, men tror det gick på 2 minuter eller nåt? chockande faktiskt!
Vi hyrde "Allt för min syster", och gud vilken bra film det är!! Det är fasen en av dom bästa jag har sett! Dom som har sett "dagboken" och tycker den är bra, kolla på den här filmen, för den är ÄNNU bättre!! Man gråter och gråter och gråter.. en väldigt gripande film!! den får 5 av 5 ostbågar av mig ;)



Idag har jag och Tina gått lite på stan. Hitta massa som man ville ha men har tyvärr inga pengar till det =/ sååå tråkigt!!
Men jag gick in och bokade en klipptid och fick redan imorgon :D
Så äntligen ska jag klippa av mitt hår en bit, det ska bli skönt faktiskt!
Det behövs nu verkligen!
Får hoppas jag blir nöjd imorgon bara :)

Ikväll blir det bio i alla fall med Tina och Erika :)
Vi ska kolla på "Flickan från ovan".
hoppas den är bra för den är över 2 timmar ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0