Å vilken helg! :)

Uj Uj, dålig uppdatering här. Men jag har faktiskt haft fullt upp, tro det eller ej ;)

I fredags så Blev det fika med Marie, Tina och Emelie :) trevligt trevligt :)
Just ja, kan ju säga att ögonfransfärgningen blev jättebra! :D Är så nöjd så! :) Men fan vad det sved alltså, men jag fick pina mig, för ska man vara fin så får man lida pin, eller hur? ;)
Efter fikan så gick vi lite på stan, hitta såklart massa jag ville ha, men har ju tyvärr inga pengar till det :( Så det blev att kolla bara :( men det blev systemet och köpa några smirnoff till lördag kvällen ;)
När vi klara på stan så gick jag hemåt och gjorde ordning mig, sen var det dags att möta upp brudarna utanför Jack! :) Dags för god mat och dricka :) sen gick vi hem till mig en stund och satt med mamma och hennes kompisar och drack lite. Det blev ju lite tokigt där också, någon har tagit Annabertas skor!! :P hahaha! Så jäkla roligt! men tur att det löste sig ;) hahah. Kul kväll var det i alla fall :D

Igår så gick jag och Tina en snabbis på marknaden, jag köpte marknadsgodis som vanligt :)
sen var jag tvungen att gå hemåt och packa lite saker för att sen gå till ojojoj och åka hem med Madde :) Där gjorde emelie iordning mig och vi åt även lite pastasallad, grymt god var den!! Det hade du gjort bra Madde ;)
Sen åkte vi vidare till Ann-Lousie och satt och drack där innan vi gick vidare till valsverket! MIA SKÄRINGER alltså, så jävla bra är hon!! Man satt med ett leende på läpparna hela kvällen!! shit vad man fick skratta, skulle lätt kunna se henne igen! Tog några bilder men min kamera suger så fick inga bra bilder. Men kanske kommer upp någon bild senare, har nämligen inte lagt in bilderna på datorn än, och orkar inte göra det nu :P Men någon bild ska ni allt få se :) En toppen bra kväll igår :D Tack så jättemycket för en trevlig kväll Madde, Ann-Louise och Emelie! NI är bäst!! :) <3

idag är jag trött, trött och åter trött.
Får nog bli en kopp kaffe snart alltså...

Jag hör någon granne klippa gräset utanför, shit vilka sommarkänslor man får :)

Nej nu ska jag göra något annat :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv gumman för en helt otroligt rolig och mysig kväll tillsammans med er alla! <3 Kramar från Madde.... nästa gång blir det på vår altan :)

2010-05-10 @ 18:05:51
Postat av: Jenny

Svar till Madde: Ja det var grymt roligt och mysigt med er :) <3 Ja det tycker jag låter bra, hoppas det blir innan jag åker till Öland :) Skulle vara riktigt trevligt! :)

2010-05-10 @ 18:48:06
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0