Roligaste festen på länge!

I lördags var det fest i Mölle, vi firade Jessica som fyller 21 år! :D
Senaste gången det var fest i Mölle så var nog alla stenfulla och vi festade hela natten, alla tyckte verkligen det var en kanon fest! Så nu när Jessica skulle ha födelsedagsfest så var alla taggade för det skulle bli lika bra som förra gången!

Blirren och jag åkte ut dit tillsammans, var där vid 16.00 och då var det bara för tjejer!
Det var nämligen sexparty på G haha :P Det var kul faktiskt, inte så himla ofta man går på det liksom haha.
Sen vid 19 så började allt annat folk strömma in, och nu var det fest som aldrig förr!! En sjukt rolig och galen kväll!! Massa ölspel, dans, snack, och tokiga saker :P Så jäkla kul!! Lika lyckat som förra gången!! Jessica får verkligen ha fest oftare i Mölle, för det är sååå kul! :D Det var även kul att få träffa Zafer, för det gör man inte så ofta längre tyvärr. Och det var kul att få träffa lite nytt folk med :)  Catte och brorsan kom ut vid midnatt där också, och efter 03 tror jag så var det dags att åka hem, fast jag ville stanna längre egentligen :P haha. Men på vägen hem vet jag inte vad som hände riktigt :S Det bara slog till tror jag, eller nja.. jag var väldigt rund om fötterna innan men i bilen så började mitt ansikte domna bort, skit äckligt var det!! Jag andades inte normalt heller.. aa gud vad sjukt.. resten efter det kanske ni har läst i inlägget: "Tina bloggar".

Jag var grymt seg i söndags alltså.
Men det var det fan värt, för så kul som jag hade det i lördags, så kul har jag inte haft det på länge!!
TACK ALLA SOM GJORDE KVÄLLEN SÅ LYCKAD OCH GRYMT ROLIG!!
Vi måste bara göra om det! Så är det bara :P

Jag har massa bilder också från helgen.
Men Erika har min kamera för jag lyckades glömma den när jag åkte därifrån.
Men ska nog hämta den ikväll, så bilder kanske kommer imorgon.
Men jag lägger in några bilder från Erikas kamera, så ni får skratta och njuta ;) haha.










Kommentarer
Postat av: Erika

Det är något speciellt med Mölle!

2010-03-02 @ 15:44:54
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: Ja det är det verkligen :D

2010-03-02 @ 18:12:41
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Dags att slänga upp dina egna bilder snart..

2010-03-06 @ 15:22:01
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0