Tråk söndag!

Tråkigare söndag får man fasen leta efter...
Jag har nog inte haft såhär tråkigt på hur länge som helst!
Det finns ju absolut ingenting att göra på söndagar.. =/
Jag har varit ute och åkt lite med mamma en stund, fick köra lite bil och hon hoppa in i de affärerna hon ville in på. Men annars har jag inte gjort ett skit idag.. tråk.
jag skulle ha sparat det där med Mölle bilderna och lagt in dom idag istället, för det tog tid igår :P Då hade jag haft något att göra idag iaf.
Iofs så behöver jag städa i mitt rum, men orka göra det liksom :P
Inge roligt att göra det, så det får vara.
Hungrig är jag med!! maten blir aldrig klar...
Nej usch nu är jag tråkig också känner jag..
Tråkig Söndag=Tråkig Jenny!

Imorgon blir det jobb i 4 timmar, sen vet jag inte vad det blir?

Måste egentligen sätta mig ner och söka sommarjobb...
Ingen lust med det heller ju =/
Bläää säger jag bara!

Vill till Öland!!
Vill ha sommar och sol!!!
Ååhh!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0