Spontan fredagkväll!

Segt med uppdatering här..Sorry!

Igår var det äntligen fredag och det blev lite spontant att vi skulle gå till Jack och ta någon cider.
Tina och jag gick hem till mig och lagade mat och sen hjälpte tina att färga håret på Catte.
Vi spelade Cluedo också och bara tog det lugnt :) Jag blev helt seg och blev inge taggad alls för att gå ut.. men jag började göra ordning mig lite och Tina gjorde ordning en grogg till mig, så då kändes det som om man taggade till lite. Brorsan, Frippe, Blirren och Catte kom också så vi satt på mitt rum och hängde :) det gick väldigt segt för mig med groggen, så brorsan drack upp det sista. sen tog jag en cider men drack typ halva den sen gav jag bort den också :P Usch... haha snacka om att inte vara taggad alltså! Vid 23.30 så gick vi till Jack, kom bara utanför och såg att det var dyng dött där inne! så vi vände och gick till Red Brick istället. Där var det mer folk iaf, men typ inga man kände =/ otaggad som jag var så var det ju inge kul alls. vid 01 så blev det max, sen hem :P
Rolig kväll va? ;) haha. Nej jag är mer taggad till skärtorsdagen :D Då blir det alkohol iaf!! :D Tills dess så blir det lugnt alltså :P Blev för mycket i Mölle för min del haha ;)
Ikväll blir det melodifestivalen :)


                 Groggen som Tina gjorde till oss.


                                Snygga sugrör va? ;)


                                  Tina var glad :)


Tur att min brorsa är så normal ;) Just ja, han ska fylla 25 ;)


Min snygga Torres tröja som jag är så nöjd med! :)
Har ju glömt att visa er den så igår passade jag på att ta kort på den ;)
Snygg va? ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

läcker färg på drinken där! :)

2010-03-14 @ 21:06:50
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: haha jaså tycker du det? :P Vad tycker du om min Torres tröja då? ;)

2010-03-15 @ 13:52:54
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0