Sömnlös natt

Gud vad jag har sovit dåligt inatt!
Det har varit varmt och Tina har legat för nära mig (enligt mig) så jag har typ fått panik :P
Sen när jag frågar Tina om hon kan flytta ut sig så säger hon "Mmm.." men gör inte det. så frågar henne en gång till om hon kan göra det och då får jag till svar: "Fan". Efter det gav jag upp :P Så den här natten har inte alls varit rolig, är väldigt seg idag... Sitter med sovtröja än liksom :P haha.

Ska snart sätta på ugnen sen börja skala potatis :)
Idag ska Tina och jag göra en god maträtt som jag hittade i en Metro tidning för några veckor sen. Det är faktiskt en Lax rätt, och jag har aldrig gillat lax.. men den här maträtten gick bra att äta det faktiskt :) Visst det är en liten annorlunda smak och jag tar småbitar av laxen hela tiden när jag äter :P Men det går ner i magen iaf :)

Nej ska väl sätta på mig kläder och sen börja :)

Ha en bra fortsatt dag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

där ser du att lax är gott, kan man få receptet kanske? =)

2010-03-25 @ 00:01:20
Postat av: Jenny

Svar till Madde: Klart du kan få receptet :)

2010-03-26 @ 12:16:56
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0