Lugn helg :)

Segt med uppdatering här för min del känner jag.. sorry =/

Helgen som har varit då, jo den har varit väldigt lugn och skön :)
I Fredags eftermiddag så åkte jag och Tina upp till Davids för att fixa medlemskap där :)
Och vi stod och bokade in oss på massa spinning och cross pass :D
Så nu ni, nu är Jenny tillbaka på davids och jag kommer köra hårt!
Har saknat träningen otroligt mycket.. slutade att träna efter studenten, och sen dess har jag inte tränat någonting. Så nu är det dags igen, och jag är taggad till tusen :D:D Redan på tisdag ska vi på spinnig, och som jag längtar :D:D
På fredag kvällen så blev det bara lugnt, kollade på tv och snackade med Tina, Blirren och Erika. En skön fredagskväll helt enkelt :)

Igår så blev det en tripp till Marieberg med Jessica, Erika, Tina och Blirren :)
Det var skönt att komma iväg och göra något :)
Jag handlade bara ett halsband från Lindex som jag har kollat på länge! Det fanns bara två kvar så då kände jag att jag måste köpa det. annars hittade jag faktiskt inget mer =/ Men måste spara pengar nu ändå så det gjorde inte så mycket. Tyckte ärligt talat att det inte fanns så mycket att hurra över där inne :S
På kvällen så blev det lugnt igen... Erika och Blirren kom till Tina. Jag blev så himla rastlös och ville göra något.. men det hände aldrig något så jag drog hem vid 23. 

Idag, ja vad händer idag?
Ska snart äta pannkakor, gud vad gott det ska bli :P
Sen ska jag iväg till Tina och hjälpa henne att tvätta, har man lovat så har man. 
Till kvällen vet jag inte vad det blir. 

Den här veckan kommer bli en bra vecka känner jag på mig :D
Imorgon ska jag jobba :) 
På tisdag träna och hämta Johanna i Örebro.
Onsdag umgås och hitta på något med Johanna.
Torsdag hjälpa brorsan med flytten? Sen fest som aldrig förr och hoffmaestro!!
Fredag bakis :( sen hitta på något skojj.
Lördag till Alec??
Söndag bakis???

ja något sånt kommer min vecka se ut på ett ungefär ;P
Wiiee ;)

Det ska bli otroligt kul att kusin vitamin kommer iaf :D:D:D <3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0