Har man inge jobb så skaffar man sig ett..

Ja jo rubriken säger nog allt.
Igår när jag gjorde ordning frukost till Tina och mig så var jag lite klantig.
Jag skulle ta in mitt oboy glas till vardagsrummet, och glaset stod på köksbordet, och på något konstigt sätt så lyfter jag inte glaset så högt utan jag kommer emot en köksstol :S och vips så är det oboy över Tinas vita köksmatta.... så ja... det var ju bara att börja torka upp och sen gå ner till tvättstugan och se om det var ledigt, som tur var så var det de :) Så det löste sig iaf :) men som sagt, har man inge jobb så skaffar man sig ett ;)

Sen vid 16.30 så kom Linnea till Tina :)
Hon tog massa syskonkort på Tina, Niklas och Alicia :)
Jag var med och gav lite tips och kommenterade lite ;)

Sen tog Linnea och jag sällskap hem :)
Tur att vi är grannar ibland ;)
Jag har kommit på en sak, att varje gång jag kommer hem så är det ett dårhus här alltså :P
Blir ett jäkla liv hahah :P
Det kanske är för att jag kommer hem?
Enligt mamma så klagar jag jämt när jag kommer hem om maten :P haha
och visst, igår vet jag att jag klagade på maten, för mamma hade gjort smörgåstårta och jag gillar inte det! Och jag hade inte ätit något på hela dagen så därför blev jag arg att jag inte fick någon ordentlig mat :P
Men förra gången jag var hemma så vet jag att det blev liv om något annat :P haha. Men då tror jag det var brorsan och mamma som härjade med något.. uj uj... vilket dårhus alltså!!


Sen kan jag även nämna att jag vill att Moster och Kusin kommer hit :D
Skulle vara jättekul!!

Nej nu ska jag göra något annat, men vad? hmmm...
det är frågan ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, nu ska vi se till att komma tycker jag :)

2010-03-18 @ 14:23:46
Postat av: Jenny

Svar till Johanna: Ja det tycker jag verkligen att ni ska! :D <3

2010-03-18 @ 15:06:36
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0