En bra dag :)

Igår var det våffeldagen och då MÅSTE man ju bara äta våfflor! :)
Mamma var snäll och bjöd mig och Tina på våfflor, och guuuud vad gott det var, har tjatat om det hela veckan nu och äntligen var dagen framme :P haha. Synd att det är så mäktigt bara =/ Fick i mig tre stycken. Fast Tina fick i sig fem, bra gjort! ;D

Igår gjorde vi även lite ärenden också :P
Så nu har man biljetten till Hoffmaestro :D Wie! Jag längtar som aldrig förr! Kommer bli kanon tror jag! :D

Fick reda på igår att min bästa kusin Johanna kommer på tisdag kväll :D
Gud vad kul  det ska bli att få träffa henne! Saknar Johanna enormt mycket <3
Så nästa vecka kan bara bli bra! :D:D

Idag är det äntligen fredag, gött de!
Vet bara inte vad man ska hitta på idag..
Vart är det fina vädret liksom??? :S
Skulle ju bli upp till 15 grader idag enligt aftonbladet..
Hmm... Bullshit!
Vill att våren ska komma nu ju!!

Jaja, ska gosa lite med Belse nu :)
Ska försöka ta mig ut på en promenad också...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig med! Ska bli så kul att ses i morgon! :) <3

2010-03-29 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0