onsdag

Hallå igen :)

På något sätt så känns det riktigt bra att det redan är Onsdag kväll och att den här veckan är snart slut. så då är det väl typ 3,5 vecka kvar eller något som jag ska jobba, sen kommer jag hem :D:D

Idag fick man VIP kort till sommarstrand, hur gött som helst ;P
Så imorgon kväll bjuder dom på grillbuffé för alla som har VIP, JA TACK ;D det ska bli riktigt gött efter jobbet. Jag, Johanna och Katti ska gå dit :) Kanske blir någon cider eller öl också kanske ;) det får vi se :P Men det är ju riktigt gött att ha VIP, gratis till alla artister och gå före i kön. Det gillas ;) Jag vill ju bara gå på hoffmaestro, får se om det blir någon annan artist också. Man kanske ska passa på när man ändå har VIP? ;)

Nu snart ska Johanna och jag åka in till kalmar och spela bilbingo, tänkte vinna massa pengar ;) hoppas hoppas hoppas!

På jobbet flyter det på bra, idag har det varit lite stressigt! Massa varor och massa kunder. Men det är ju kul :) Men jobbigt när det blir så mycket. Men jag lär mig något varje dag :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0