Midsommarhelgen

Hallå!
Det var ett tag sen nu.. har inte suttit så himla mycket vid datorn och sen har jag inte haft tid heller.
Men jag tänkte berätta att jag lever i alla fall :)

Är ju på Öland nu och har börjat jobbat, det går väl hyfsat bra, men det är så himla mycket bara. Men jag lär mig nog efter ett tag :)

Min midsommarhelg har varit väldigt lugn, vilket är skönt det med ibland :)
På midsommarafton jobbade jag, sen drog vi upp till Löttorp och grillade hos mamma och moster :) satt och snackade där en stund sen skjutsade jag brorsan och dom till Köpingsvik, sen drog jag hem och då satt jag, Johanna och Kalle och snackade bara :) Så det blev en väldigt lugn midsommarafton i år, vilket det inte blev förra året ;) hehe.
På midsommardagen så blev det också lugnt, var ledig då men sov inte ut direkt. På dagen så åkte vi ner till stora rör en stund och softade :) Catte badade, Johny sa att han badade men jag tycjer inte det gills när han gick till magen bara och inte doppade sig. men enligt honom så doppade han sig, men men... ;) Frippe gick också ner till magen bara ;) Efter det dtog vi hem och grillade, sen efter det så drog vi ner till stora rör igen och kollade när Kalle åkte vattenskoter, Brorsan blev sugen på det så han fick följa med på en tur, och  jäklar vad det gick :p Det tyckte brorsan var kul när det gick fort, han var full och solnedgång, han tyckte inte det kunde bli bättre ;) Men i alla fall, senare så drog jag, Johanna och Catte och spelade minigolf. Catte och jag kom lika och Johanna förlorade, haha ;) Jag är glad att jag inte förlorade iaf ;) det var ju huvudsaken ;) Efter det åkte vi in till borgholm och satte oss på en restaurang och käkade, riktigt mysigt och gött :)

Och igår så blev det med lugnt :)
Vi åkte till Ekerum strand, och där var det långgrunt och riktigt varmt :) så jag kunde till och med gå i vattnet ;) men bara en liten bit då såklart ;) men ju inget badande direkt, men gött var det i alla fall :) Efter det åkte vi upp till mamma och Maritha och där kollade brorsan och frippe på fotboll, tyvärr så förlorade England, riktigt synd =/
Sen hände det inte så mycket mer denna dag, Catte och brorsan och dom åkte hemåt igår kväll. Så nu är det tomt här!

Idag har jag jobbat, det har väl gått bra.

Men jag längtar hem som fan!!
Jobbigt det här :/

Men nu fick ni en uppdatering iaf :)
bra va? ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0