Hemma :)

Nu är man hemma från Öland och det har varit en toppen vecka! :)
Vi har haft kanon väder varje dag, kunde inte bli bättre :)
Vi har hittat på massa saker som jag skrev i förra inlägget, helt enkelt en kanon vecka :)

Nu är man hundvakt åt Zelda :)
Så just nu gör jag inte så mycket, men om ca en timme så ska jag hämta upp brorsan och catte, sen åker vi till pappa och äter :) Sen är det bara att göra ordning sig för ikväll är det Mölle fest :D:D Som man har längtat!! det kommer nog bli kanon, som det alltid bli ;)

Ska ha med mig kameran ikväll såklart :)
Det är ju trots allt sista helgen som jag är hemma innan jag drar till Öland :(
Lite tråkigt att åka faktiskt, men ändå kul på ett sätt.

Ha en bra lördag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0