Bye Bye

Usch det är sent och jag borde egentligen sova, ska ju upp tidigt imorgon.
Men ville skriva ett sista inlägg innan jag drar nu till Öland.
Blir borta över men månad och kommer jobba....
jag har så blandade känslor ska jag säga er.
Idag har jag varit helt deppig, vill inte lämna Karlskoga och vännerna, mina brudar :( <3 Kommer sakna alla mina vänner så fruktansvärt mycket, det är helt sjukt vad jag är hemmakär =/
Så idag har det varit en jobbig dag.. usch och fy.


Ska försöka och uppdatera bloggen så mycket jag kan när jag är där nere :)
Vet inte riktigt hur mitt schema ser ut än.
Men jag hoppas att det kommer bli bra.

Och jag ska försöka och komma hem någon helg i sommar med.

Sen hoppas jag Zafer och Tina kommer ner som dom sa i Mölle ;)

Nej måste fasen sova nu.

Men alla mina underbara vänner, jag kommer sakna er så otroligt mycket! Jag tänker på er ska ni veta!
Ha en grymt bra sommar nu så ses vi ganska så snart igen :) NI är bäst!
Älskar er :) <3<3


Kommentarer
Postat av: Erika

Buuhuu!!! Men det kommer gå fort! ;) Du gör så rätt i att åka! Älskar dig!!

2010-06-23 @ 16:21:10
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: Får hoppas att det kommer gå fort. Hade redan hemlängtan på tåget hit :/ Älskar dig tjejen, kommer sakna er massor <3<3

2010-06-23 @ 22:31:17
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

kommer sakna dig! Men du kommer få en bra sommar på ön ska du se! :) Pussss <3

2010-06-25 @ 00:23:35
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0