Inte långt kvar nu..

Halsont halsont halsont halsont.
Det är vad jag har idag. Det började lite smått igår när jag skulle börja jobba, sen har det bara blivit värre och värre. Kvällarna och mornarna är värst. Fy fan vad jobbigt det är!
Antingen är det Zafer som har smittat mig eller så är det för att jag sov i tält när det var 10 grader och regn och blåst.

Så idag när jag har jobbat så har det inte varit roligt.
Har varit helt nere för jag känner mig inte bra.
Stackars kunder, ingen munter Jenny i kassan inte.
Men jag var ju inte otrevlig och det är ju tur det :)

Men asså när man jobbar såhär i affär... vad konstigt folk man kan stöta på då.
Det måste ni andra ha märkt också som jobbar med samma yrke?
Som idag... då kommer det in en äldre med sitt barnbarn och lägger upp två glassar på disken. Jag scannar in dom och då säger hon: Ska jag betala dom nu?
Jag tänker: ööhh skämtar hon eller? Nej imorgon ska du betala dom?? Men vad tror hon liksom?
Jag hade sån lust att säga det till henne men jag skrattade lite och sa bara: ja.

Man har stött på mera underligt folk men bara för att jag sitter här och försöker komma på något mer så gör jag inte det. typiskt.

Just nu sitter jag hos moster.
Ska vara här tills imorgon kväll.
Hon kollar på morden i midsomer nu som jag hatar, så därför satte jag mig här :)
Men ska snart göra ordning mig för sängen för jag är sååå trött, blev inte mycket sömn inatt pga halsen. får se om det blir bättre inatt här.

Imorgon är jag ledig sen jobbar jag bara två dagar till.
Det känns lite konstigt men ändå skönt.
Men kommer sakna alla här nere.
men vad lustigt egentligen, att på söndag så kommer jag vara hemma... helt galet.
Men först på lördag blir det Liseberg med dom bästa :D
Jag ska ha så jäkla kul, det är jag värd tycker jag :)

Känner att jag börjar bli förkyld nu också..
Så nu ska jag kila.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0