17.e Juli

Bra start på denna dag.
Börjar med att man vaknar av huvudvärk och att åskan går.
Jippi!
Men jag gör ordning mig och käkar frukost. Då börjar det regna. Men kände ändå att det kvitta eftersom jag skulle snart åka till jobbet.
Börjar åka mot borgholm och det är kolsvart på himlen, det åskar, blixtrar och vräker ner! KUL! jag parkerar men men vill inte gå ur bilen eftersom det regnar så, plus att jag är livrädd för åskan så jag börja skaka. Tänker att jag ska kolla efter en annan parkeringsplats och gör det, hittar en men det är typ lika långt till pressbyrån som från förra parkeringen, sitter i bilen fortfarande och det åskar och blixtrar och spöregnar fortfarande. Men jag var ju tvungen att gå ur bilen, så jag springer som en galning och blir hur blöt som helst, DYNGSUR verkligen! det är tur att man har ombyte på jobbet säger jag bara. Jenny som jag jobbade med idag säger att hon har haft 4 strömavbrott på en halvtimme. Vilken bra start tänker jag då för mig själv. Och jag skulle nog inte ha tänkt så för det blev strömavbrott ett antal gånger på morgonen efter att jag hade kommit. Tror vi räknade att totalt så hade vi fått 9 strömavbrott, och då är ju dom 4 som Jenny hade innan jag kom inräknade. Men det är inte kul alltså, kassorna stänger ju av sig och dom tar typ 10 minuter att få igång innan man kan använda dom, så det blev lite struligt där ett tag. Men tillslut så slutade det blixtra och kassorna fungerade hela dagen.

På eftermiddagen nu så kom Prinsessan Madelene in med två stycken till. Vet inte vilka dom var :S Men det var Lena som sa att det var Madelene när jag satt på lagret, så jag kollade i kameran och man kan tro att det kunde ha varit vilken tjej som helst. Men jag gick ut till butiken och såg då att det var hon. Så det är första kändisen som har varit inne i år ;) Weey ;)

Igår var ju Katti och jag på strand. Tog oss en varsin öl och väntade på att klockan skulle bli 23 för då skulle Darin börja spela. Han är inte direkt den som man lyssnar på, men vi kom ju in gratis så då kunde vi ändå gå dit och fördriva tiden tills Johanna slutade jobba. Men klockan blev 23 och ingen Darin dök upp. Så när klockan var 23.20 ungefär så ringde Johanna och sa att hon var klar och kom utanför för att hämta upp oss. Så det var ju bara att gå, så vi hann inte med att se Darin, så blev inga kort på honom som jag sa i det tidigare inlägget att jag skulle ha. Jag tycker det är så jäkla dåligt att inte artister kan komma i tid, fattar inte vad det är dom gör :S sånt gör mig irriterad. Tur att det inte var någon som man jättegärna ville se, det hade ju varit tråkigt isånna fall om man hade missat det.
Jag bjuder på två bilder här under från igår :)

 




Kommentarer
Postat av: linnea

Inte illa pinkat att prinsessan kom in i affären då! :D o vilka jätte härliga bilder! :D brun du har blivit hurrö! Puss o kram

2010-07-18 @ 19:12:10
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: haha nej det var lite fränt faktiskt ;P haha tack du, finns fler på fb :) haha ja jo du sa ju det förut :) saknar dig <3 puss o kram

2010-07-18 @ 20:04:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Lisa b

hahaha men Jenny vi älskade ju Darin när vi var små ;) kul att du fick besök av pinsessan då =D inte alla som får =)

2010-07-20 @ 12:26:02
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lisa: haha ja helt galna var vi, uj uj :P Det är tur att man var liten då alltså ;) haha ja det var lite fränt faktiskt, inte alla som får se henne live ;)

2010-07-20 @ 21:39:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-20 @ 21:52:05
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: lucke

halloj! Vad har du gjort ikväll då? :P

2010-07-20 @ 22:15:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: bakfull

Hejsan detta meddelandet skickar vi till lite bloggar som vi tror är musikintresserade, om du inte är det så är det bara att ignorera!



Vi har en myspace som ca 4000 personer i sverige vet om och den heter: myspace.com/bakfull

Där lägger vi upp låtar som vi gör med vårat band!



Texter skrivs av: robinhoods.se

Och musiken av: etni.blogg.se



Och nu har vi en ny omröstning på bloggen där vi undrar om folk tycker att studio versionen blev bättre än den dator inspelade versionen och vi skulle vilja att folk lyssna på samma låt( som är olikt inspelade ) och röstade om den blivit bättre eller sämre!



Om du skulle vilja lyssna på lite ny musik och kommentera så surfa in på: myspace.com/bakfull



och lyssna på " 2010 " och " 2010 [studio ] och kommentera & rösta i omrösningen i vårat senaste inlägg om du tycker att studio versionen är bättre.



ha det bra och glöm inte att musik håller livet igång!

2010-07-20 @ 22:21:48
URL: http://baakfull.blogg.se/
Postat av: hanna

allt bra?=)

2010-07-20 @ 22:25:35
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Härliga bilder :D

2010-07-20 @ 22:28:55
URL: http://nattstad.se/cecilies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0