15 Juli :)

Fick reda på igår att jag har blivit antagen till Karlstads universitet i höst :)
och jag kom in på mitt första hands val också, bra där :)
Hoppas bara att jag orkar plugga, men det tror jag nog :)
Då blir det att försöka hitta en lägenhet till hösten då, gött mos :D


Idag har jag jobbat 9-16.
Det var riktigt jobbigt att gå upp 7.30 när man har varit ledig i två dagar. men upp kom jag tillslut.
Blir samma tid imorgon med. Men jag vill jobba morgon så jag ska inte klaga egentligen.
Väldigt mycket folk idag förresten, men det är bara kul :) tiden går fortare då med! :)

Imorgon när jag har slutat så blir det att gå och käka någonting, sen lite senare på kvällen ska nog Katti och jag gå till strand. Johanna jobbar nämligen kväll så vi går dit och fördriver tiden lite så länge. Darin spelar där imorgon, inget jag vill se direkt, men vi går ju in gratis så då kvittar det ju faktiskt. Ska nog inte dricka något heller, är så jäkla pank :/ har tagit från mitt sparkonto 3 gånger nu :(
Lönen är efterlängtad, fast jag inte kommer få så mycket.

Var på bilbingo igår kväll också med bästa moster.
Vi vann inget, tyvärr! vi som var så laddade. men men.
Och nu blir det inte något mer bilbingo heller.
Det får bli när jag kommer hem istället, hoppas någon vill följa med mig då? :)
Det är riktigt roligt ska jag säga er om ni inte har varit på det :)

Usch nu är jag trött, skulle kunna gå och lägga mig men lite för tidigt än kanske ;P haha.

Här kommer en bild som Katti har tagit på mig när vi var på kapellet och tog oss några öl innan vi gick till strand. Jag har tyvärr inte tagit några bilder när jag har varit här nere än så länge :S Men ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon när vi ska se Darin, Wie ;D det vill ni se va? ;) haha. Nej men ska försöka ta lite på Katti och mig också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen någon som vill spela bilbingo med mig :D

Och jaa, massa bilder på Darin tack. Det låter ju underbart! :P

2010-07-17 @ 13:44:38
Postat av: Murra

Det var förresten jag som skrev den kommentaren :P

2010-07-17 @ 13:45:35
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Jag har en "dagens blogg" tävling på min blogg. För att anmäla dig skriver du bara en kommentar om att du är med. Det skulle vara roligt om just du vill vara med och tävla och ta del av mina 300 läsare.

Tänk på att du inte har något att förlora!

LYCKA TILL! :D

2010-07-17 @ 16:39:44
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-17 @ 17:48:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: jaa men vad kul att du vill åka på bilbingo, vi får göra det när jag kommer hem :D haha tyvärr blev det inga bilder på Darin, han var sen så jag hann och åka hem innan han kom upp på scenen :(

2010-07-17 @ 18:25:26
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0