Saturday!

Tjoo!
Idag har man jobbat.. var grymt trött idag när jag skulle gå upp alltså! klockan ringde 09.15, snoozade till 09.35, kände att då var det dags att gå upp när man ska börja gå 10.00 :P Men jag hann faktiskt, började 10.30 och kom till och med lite innan! jäkligt bra av mig faktiskt om jag får säga det själv! och då åt jag frukost med! Jaja.. ska sluta skryta om det nu ;)

Efter jobbet så gick jag till pappa eftersom Julia fyller 9 år idag :) Grattis! Gick från stan till Häsängen, det är en bit alltså :O Var ganska så trött när jag kom fram kan jag ju säga er ;P Farmor och Algot var även där.. kul att träffa Farmor igen, inte allt för ofta man gör det <3 Slappade ett tag där.. sen vid 17.00 så visste jag att Erika hade slutat.. jag väntade på att hon skulle ringa för det bestämde vi igår :) Jag väntade och väntade... skickade två sms men fick inget svar. Vid 19.00 ungefär så ringer Erika, då har hon hjälpt en kompis på Boda Borg att klara alla banor, och hon blev helt inne i det :P därför var hon sen, men hon kom på en gång efter att vi hade lagt på :P

Vi åkte in till Degerfors för Erika skulle hämta en resväska hemma hos hennes mamma. Sen åker vi vidare till kronhallen för att handla mat :) Efter det åkte vi till Erikas farmor och Farfar för hon skulle hämta ett fat som hon hade fått i julklapp.. ringer på dörren men ingen öppnar.. men det lyser i hela huset typ. Ringde på en gång till men händer inget. Erika ringer in till dom men ingen svarar.. Mysko tycker vi och åker hemåt. På vägen hem så ringer Erika sin pappa för hon tänkte höra om han visste vart hennes farmor och farfar var.. men tror ni han svarar eller?! inte på mobilen och inte hem.. Hmm.. Erika trodde alla hatade henne och ville inte svara :P Men när hon testade igen så svarade hennes låtsasmamma.. och då fick vi reda på att hennes farmor och farfar var hemma hos dom :P hahaha shit vad jag skrattade alltså!

Eftersom jag är kattvakt nu när Tina har åkt till Idre så tänkte vi att vi gör maten hemma hos Tina så slipper Belsebajsen vara själv.. han har ju trots allt varit själv hela dagen! Det blev lövbiff med "krokofanter" som jag säger.. heter ju tydligen inte så :P och det blev grymt gott alltså! :D vi kollade lite på "Robinson" och på "Scary movie 2", ibland fick man skratta alltså! uj uj.. sjuk film! Men typ i mitten av filmen så ringer Erikas kusin och frågar om hon kan skjutsa honom och två kompisar. Såklart hon kunde det :D och jag hängde på ;P Så det blev en tur till Degerfors igen.. sen hem. Och nu sitter jag här :P Men det var en trevlig kväll faktiskt och det var gött att åka lite bil.. jag gör ju inte det så himla ofta direkt ;)


Ska väl sitta uppe en liten stund till.. sen blir det att försöka sova.  Imorgon blir det nog att gå hem en stund. Försöka fixa klart i mitt rum kanske? skulle ju vara bra faktiskt ;)

Det blev ett långt inlägg det här..

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0