Fredagsmys!

Nu har den här veckan gått och jag slipper att vara kattvakt åt Belsebajsen längre!
Skönt!

Har lugnat ner mig lite nu efter handbollsmatchen, har suttit och pratat lite med Alec och Erika via facebook om matchen :P

Så nu har jag diskat och plockat undan lite, tänt lite ljus och myst till det!
Belse har gått ut.... svikaren ;) Hoppas han kommer tillbaka snart så man slipper och gå till Katt-Eva och hämta honom ;)

Nu ska jag nog poppa popcorn och ta mig någon god dricka till :)

Jag är så jäkla festsugen så det är sjukt!!
Kommer jag kunna hålla mig till nästa helg!? :O
Låter som värsta alkolisten här ju :P hahaha!

Caroline (låtsassyrran) är ju hemma nu också!
Måste hälsa på henne också, kanske hitta på något? :)

Kommer två bilder på Belsebajsen som jag tog förut idag ;P


                          Ibland är han allt söt ;)


                Haha lägg märke till hans tunga :P


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0