Tvätt och städ dag!

Idag känns det som om man har hunnit med mycket :)
Jag skulle gå ner till tvättstugan för att chansa om det fanns någon tid i lilla tvättstugan, för det behövdes verkligen tvättas efter i helgen. Och när jag kom ner till tvättstugan så hade jag sån tur så till och med den stora tvättstugan var ledig! inte ofta det händer när man väl behöver tvätta ;)
Så jag satte igång tre maskiner direkt. Så nu har jag tvättat 5 maskiner totalt. Och nu är allting i torktumlaren så väntar på att det ska bli torrt.

Jag har även hunnit med och diskat en stor diskhög! Och plockat undan massa grejer.
Det som behövs att göras är väl att vika massa tvätt, får se om jag orkar det ;P

Måste även testa min bikini som jag fick igår från hm :)
Hoppas den passar :)

Hmm.. undra om man ska spela lite super Mario? :P
Blev lite sugen nu :)

usch, tittade preci ut och det har börjar snöa igen!
När ska det ta slut egentligen!??
Vill ha vår och sommar nu!!!


//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0