Torsdag Morgon :)

God Morgon :)
idag vakna jag 10.00! :O
Tycker det är så konstigt, för när jag sover hemma så vaknar jag jämt runt 10, till och med innan liksom. Men när jag sover hos Tina då kan jag sova till 12.00 :S mysko det där tycker jag.

Jag känner mig rätt så pigg faktiskt :) härligt de!
men jag ska väl inte säga för mycket, för om en stund kommer jag väl gå runt och gäspa som aldrig förr, skulle inte förvåna mig!

Slår till på stort idag, håller på och kokar ägg och ska göra värsting frukosten :P
haha nejdå, men ägg gör jag inte varje dag till frukost kan jag säga er! :)
Nej nu måste jag gå och fixa ordning frukosten.. ägget är klart nu.

Ha en bra dag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0