Snö snö snö

Shit vilket väder det är ute!
Det är inte roligt längre, det räcker nu med snö!
Är så trött på det så uj uj uj..
Om man var i sälen eller något nu så skulle man kanske vara glad.
ååhh...  vad sugen jag blev på att åka skidor eller snowboard :P helt kul :D
Fast jag vill ju helst att det ska bli vår nu alltså!
Jag tycker synd om alla brevbärare idag, det kan inte vara kul alltså.

Jag skulle egentligen gå hem idag hade jag tänkt, får se om jag går utanför dörren överhuvudtaget idag. Det är ju inte så lockande faktiskt =/

Så det blir en softardag idag :)
Mys det med!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Gautetanja

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-21 @ 12:15:53
URL: http://gautetanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0