Pricktest!

Idag fick jag gå upp tidigt, 07.40 :O så tidigt har jag nog inte gått upp på länge alltså!
Men det gick hyfsat bra ändå faktiskt.
Hade nämligen tid 09.00 på lasarettet för att göra ett pricktest.
Har länge funderat på om jag är allergisk mot något, och jag har alltid trott att det är katt för jag tycker jag nyser så när jag är hemma hos Tina. och förra sommaren så vet jag att jag hade väldigt problem med mina ögon, dom kliade och var röda. Så nu var det äntligen dags att göra ett test så jag verkligen fick veta!

Resultatet blev att jag är allergisk mot pollen, vilket jag nästan förstod... det var ju alltså det som var problemet med mina ögon. Men jag reagerade också på gräs! Och det trodde jag verkligen inte! :O Men så är det.. och jag är INTE allergisk mot katt som jag trodde, vilket är skönt. Det positiva med att vara allergisk mot gräs är väl att man sipper klippa gräs :P haha.
Men annars tycker jag att det är väldigt trist att vara allergisk mot gräs och pollen.... det är ju fan hela sommaren liksom =/ men det är bara att knapra massa tabletter helt enkelt.

Så nu har ni fått information om det :)

Har varit på stan idag också...
kom hem med nya skor IGEN! :P

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Men du har ju aldrig lidit på sommaren? Det lär du ju inte göra nu heller bara för du vet att du är allergisk? =)

I sommar ska vi iaf ha så kul att du inte märker det!!

2010-02-19 @ 08:45:44
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: Har jag inte lidit på sommaren?? kommer du inte ihåg förra sommaren när jag hade så problem med ögonen!? Ja du får göra det kul i sommar åt mig så jag inte tänker på det ;P

2010-02-19 @ 10:51:27
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0