Poppis :P

Min blogg har varit väldigt populärt idag, förra inlägget drog många läsare.
Och jag visste iofs redan när vi skrev det att alla skulle vara på Tinas sida och hålla med henne.
Men som sagt, jag ger inte upp, jag tänker tro på mitt sätt fortfarande. Tro får man ju alltid göra eller hur? sen om det är fel är ju en annan sak.

Men Tina och jag kom på att vi kanske skulle skriva här om våra diskussioner som vi har ibland, det verkar ju vara lockande till läsare faktiskt? kanske kan vara intressant för er? :P För vi kan ju allt ha lite knepiga diskussioner ibland ;P

Men Men, nu är det här med kossor avslutat, tror jag ;)

Vad blir nästa diskussion?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0