Måndag

Ny dag med nya möjligheter :)

Idag blir det stan med min alldeles egna Linnea :)
Ska kika i affärer och sen ner till mitt jobb en sväng :)
Det blir nog att ta en kaffe på det hela med :)
Men ni som inte känner Linnea kan jag ju säga att hon är nog den segaste i världen på att göra ordning sig!! Och det menar jag verkligen!! :P
jag snackar med Linnea på msn nu, och då skriver hon såhär: "vi ses vid tre, då lovar jag att jag är klar sen".
haha jag trodde hon skämta först, men det gjorde hon tydligen inte :P Det tar alltså 2 timmar för henne att göra sig ordning, visst hon ska duscha också och sådär, men det tar ändå inte så lång tid att göra ordning sig :P
Men det är väl tur att jag gillar den körven mycket ändå? ;) Hon är ju trots allt min goa Linnea som jag alltid kommer vara vän med :) <3

Så det här kommer nog bli en trevlig dag :)
Sen kommer även Tina och Erika hem idag från fjällen :)

Ha en bra Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0